- terapia integracji sensorycznej (pn.) 9.30-10.00

 

 

- gimnastyka korekcyjna-profilaktyka (pn.) 10.00-10.30

 

- warsztaty teatralne (pn) 8.30-9.00

 

- język włoski (pn.) 10.30-11.00, (śr.) 11.00-11.30

 

- język angielski (wt. pt.) 10.30-11.00

 

- zabawy logopedyczne (pt.)11.00-11.30

 

- bumbumrurki (wt.) 11.00-12.00

 

- dogoedukacja (pn); ceramika (pt.);11.30-12.00

 

- warsztaty bębniarskie (pn.) rytmika (śr.) tańce regionalne (czw.) taniec współczesny (pt.)14.30-15.00

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

 

7.00-8.00 – ZABAWY DOWOLNE

8.00-8.30 – ŚNIADANIE

8.30-9.30 – ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE

9.30-11.00 – ZABAWY DOWOLNE

11.00-11.30 – OBIAD (II DANIE)

11.30-12.00 – ODPOCZYNEK

12.00-13.00 – POBYT NA ŚWIEŻYM POWIETRZU

13.30-14.00 – ZUPA I PODWIECZOREK

14.00-15.00 – ZABAWY DOWOLNE

 

Terapie realizowane są w zależności od potrzeb indywidualnie lub w małych grupkach w ciągu każdego dnia według poniższego harmonogramu:

 

TERAPIE:

LOGOPEDYCZNA – poniedziałki, środy

INTEGRACJA SENSOWYCZNA/REHABILITACJA – czwartki, piątki

REWALIDACJA – wtorki, czwartki

MUZYKOTERAPIA – piątki

T. PSYCHOLOGICZNA – poniedziałki, środy, czwartki, piątki

HIPOTERAPIA – co drugi czwartek

DOGOTERAPIA – w zależności od dyspozycyjności terapeuty

POZOSTAŁE – zgodnie z zapisami IPET

Wychowawcy, stosownie do bieżących potrzeb, mają możliwość modyfikacji ramowego rozkładu dnia.

JKm

mgr Justyna Marta Kajdzik - nauka języka włoskiego

 

Studia wyższe na kierunku nauczanie początkowe - Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Olsztynie.
Egzamin państwowy II stopnia ze znajomości języka włoskiego (CILS DUE B2).

   
 

 

 

 

 p MarcinDadura

 Marcin Dadura - warsztaty bębniarskie

 

Studia licencjackie na kierunku Pedagogika, specjalność Pedagogika Opiekuńczo-Wychowawcza, studia magisterskie Pedagogika resocjalizacyjna i penitencjarna. Prowadzi Warsztaty Muzyczne dla Najmłodszych DRUMLANDIA.

 

   
 Korzunowiczm  Jakub Konrad Korzunowicz – warsztaty aktorskie

 

Instruktor teatralny, animator kultury, aktor, reżyser, kompozytor, magister pedagogiki
o specjalności animacja społeczno-kulturalna (Wydział Nauk Społecznych, UWM Olsztyn).

Z działalnością teatralną związany od 1991 roku. Stypendysta Prezydenta Miasta Olsztyna

w dziedzinie teatru (2012). Działa m.in.: w Teatrze Form Niezależnych, w Grupie Teatralnej VERTE, w Białym Teatrze z Olsztyna.
Współpracuje m.in. z Kaczym Bagnem Miejscem Inicjatyw Pozytywnych ( Nowe Miasto Lubawskie), Miejskim Ośrodkiem Kultury w Olsztynie, Fundacją ADSUM (Żabi Róg), Miejskim Domem Kultury w Ornecie, Suwalskim Ośrodkiem Kultury.
Na swoim koncie ma ponad 20 ról i zrealizowanych spektakli teatralnych i form scenicznych (scenariusz, reżyseria, muzyka).

Od lat prowadzi autorskie warsztaty teatralne dla dzieci, młodzieży jak i osób dorosłych.

 

   
 bumbumm

Michał Janicki – bum bum rurki

 

Amerykańskie Boomwhackers, polskie Bum Bum Rurki - to zabawka edukacyjna, to instrument muzyczny, to kolorowe tuby, na których można grać samemu lub w grupie. W Przedszkolu Niepublicznym "Śmieszek" organizujemy regularnie dla wszystkich grup takie muzyczne warsztaty. Bumbumrurki są niezwykle proste w obsłudze i bardzo lubiane przez dzieci.

 

 

 

korekcyjna

 

 Kamila Mądra – gimnastyka korekcyjna, integracja sensoryczna

 

Magister fizjoterapii z kilkuletnim doświadczeniem w rehabilitacji.

Ukończone kursy:

Metoda Integracji Sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci.

Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny, wg integracji odruchów dr Sally Goddard.

Trudności w nauce i problemy zachowania dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym w aspekcie SI.

Zastosowanie Integracji Sensorycznej u Dzieci z Zaburzeniami Rozwojowymi.

FITS – Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz i wad postawy.

Trudne zachowania u osób z Autyzmem.

Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej – Stopień I.

Kurs integracji sensorycznej II wg J. Ayres "Diagnoza i terapia zaburzeń integracji sensorycznej".

Kinesiology Taping.

 

 

 teatrm


Monika Gryc i Jagna Polakowska - warsztaty teatralne

 

Aktorki Olsztyńskiego Teatru Lalek z kilkunastoletnim stażem scenicznym i wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi.

 

   
 PaulaRm

Paulina Rajchenbach – tańce ludowe

Studia licencjackie na kierunku Pedagogika - Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna - Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
Obecnie studia magisterskie z Terapii Pedagogicznej
i Wspomagania Rozwoju Dziecka Zdolnego na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie.
Z tańcem ludowym związana od 7 roku życia - Zespół Tańca Ludowego „Ostrołęka”.
Obecnie tancerka Zespołu Pieśni i Tańca „Kortowo” od 2015 roku.
Kończy również kurs instruktora tańca ludowego w Mazowieckim Instytucie Kultury.

 

   
taniec-rozumek

Katarzyna Rozumek – taniec nowoczesny

 

Tancerka, instruktorka, choreograf specjalizująca się w tańcu Hip Hop, Dancehall. Doświadczenie taneczne zdobywała w grupie Cropp Dance Academy oraz D:ime, z którą występowała m.in. na koncercie Danzela i Ingrid. W 2007 r. rozpoczęła pracę w jednej z gdańskich szkół tańca. Wychowawca-instruktor tańca na wielu obozach i koloniach. Regularnie uczestniczy w krajowych i zagranicznych warsztatach tanecznych podnosząc swoje kwalifikacje.

Trenerka oraz tancerka grupy "Flowin' Sistas", trenerka dziecięcej grupy "Art Schoolowe Dzieciaki". Przygotowanie tancerzy zaowocowało kilkoma sukcesami, m.in.:

Udział w II edycji Programu "Got to Dance-Tylko Taniec"; I miejsce na Ogólnopolskim Turnieju Tańca Nowoczesnego "Ofensywa Tańca" 2012 w kat. Mini formacje Hip Hop; specjalna nagroda Gran Prix za najlepszy występ podczas turnieju "Ofensywa Tańca"; III miejsce Breakmania 2013 w kat. Mini formacje Hip Hop; półfinał Rytm Ulicy 2012, kat. Hip Hop; I miejsce w kat. Mini formacja Hip Hop na I Turnieju Tańca Nowoczesnego, Olsztyn 2014 (Art Schoolowe Dzieciaki). 

 

   
rytmika2019m rytmika

 

 

 

 

 

 

 

 

Justam

Justyna Marta Kajdzik – dyrektor, właściciel

Wulkan energii, szybka jak wiatr, z morzem pomysłów. Delikatnie mówiąc osoba bardzo kontrowersyjna, niesztampowa z nutką szaleństwa. Jednym słowem żywioł. Już w dzieciństwie zajmowała się swoim młodszym rodzeństwem, dzięki czemu może poszczycić się najdłuższą praktyką zawodową z całego zespołu. Jej praca, to jednocześnie jej hobby. A poza nią kocha sport, siłownię, ruch, a na odpoczynek - książki. Dlatego właśnie na ćwiczeniach lub czytaniu spędza swój wolny czas. Ćwiczenia rozciągające i obwodowe to jej sposób na relaks i droga do spełniania jednego z wielu marzeń – umiejętności zrobienia szpagatu. Marzy też o otwarciu niesystemowej szkoły podstawowej. Hoduje koty, z którymi łączy ją potrzeba niezależności. Jest bardzo otwarta i komunikatywna. Stąd z łatwością przychodzą jej rozmowy z ludźmi. Nie boi się poruszać trudnych tematów, ale potrafi też żartować. Dobry dowcip zawsze poprawi jej humor. Potrafi również śmiać się z samej siebie. Nie jest jej jednak do śmiechu, gdy usłyszy słowo „zaraz”. Wszystko musi mieć zrobione na wczoraj. Na bezludną wyspę zabrałaby oczywiście sztangi, hantle, zestaw gum oporowych i … trenera personalnego. Nie martwi się o to, że będzie tam głodna, bo najbardziej lubi jeść krewetki, których nie powinno tam brakować.

   
RogowskaAm

Anna Rogowska - wicedyrektor

Niepoprawna optymistka. We wszelkich sytuacjach potrafi znaleźć pozytywną stronę. Każdego chętnie wysłucha. Cieszy się z cudzego szczęścia i płacze nad cudzymi smutkami. Jej najdalsze wspomnienie z dzieciństwa, to pierwszy dzień w przedszkolu i ta rozpacz, gdy mama wyszła. Chyba jednak ostatecznie jej się tam spodobało, skoro w dalszym ciągu codziennie przychodzi do przedszkola. Uwielbia wszystko co włoskie, a to zapewne dlatego, że spędziła we Włoszech kilka pięknych lat swojego życia. Jako mama trójki dzieci osiągnęła mistrzostwo w logistyce, co ułatwia jej też pracę zawodową. Wolny czas spędza z rodziną i przyjaciółmi. Miłe towarzystwo zawsze potrafi poprawić jej humor. Podobnie jak cięte kwiaty, które ma w domu niemal całym rokiem. Denerwuje ją niesłowność, nieszczerość i plotki. Dlatego zawsze mówi to co myśli, a jak nie może sobie na to pozwolić, to nie odzywa się wcale. Relaksuje się czytając książki, najlepiej takie z polecenia. Lubi kuchnię śródziemnomorską, ale na bezludną wyspę, na żadnym morzu, nie da się zaciągnąć nawet siłą, bo bez ludzi nie wytrzyma.

 

 

4 szczepekagnieszka

Agnieszka Szczepek – nauczyciel, logopeda

Kontaktowa, uśmiechnięta dusza towarzystwa, posiadająca wielu znajomych. Z każdym znajdzie wspólny temat. Jest świetna w organizacji przyjęć, zarówno od strony logistycznej, jak i gastronomicznej, co może poświadczyć wiele osób. Żadna z nich nie chciałaby jej jednak podpaść, bo już w dzieciństwie uczyła się od taty strzelać z wiatrówki i nie tylko. Wolny czas spędza z rodziną, lub przy dobrej książce. Lubi taniec i podróże. Gdy chce się zrelaksować, po prostu wyłącza telefon. Najbardziej denerwuje ją jej własny mąż na motorze. On jednak dobrze wie, że po przejażdżce jednośladem, może poprawić jej humor lodami z bitą śmietaną i owocami. Ona sama lubi wymyślne dania, a najbardziej „ślepe myszy”, czyli kulki z tartych ziemniaków na mleku. Na bezludną wyspę zabrałaby kuferek rozmaitości, ale co jest w środku, to tajemnica.

 


 Monika23m

Monika Choromańska - nauczyciel, pedagog specjalny

Nic co ludzkie nie jest jej obce. W obszarze jej zainteresowań są ludzie, zarówno ci duzi jak i mali, a ściślej mówiąc ich zachowania i problemy, dla których znajduje najlepsze rozwiązania. Zapewne dzięki temu, że jest świetnym obserwatorem i potrafi uważnie słuchać. Jest też kreatywna. Z łatwością tworzy coś z niczego. Dlatego z powodzeniem poradziłaby sobie nawet na bezludnej wyspie, zabierając ze sobą jedynie kilka praktycznych przedmiotów. Tęskniłaby tam jednak za pierogami i daniami z warzyw, które lubi jeść najbardziej. Wolny czas najchętniej spędza spacerując brzegiem jeziora lub po lesie, a gdy pogoda na to nie pozwala, ogląda komedie filmowe i spektakle teatralne. Denerwuje ją brak szacunku i tolerancji, konsumpcjonizm, oraz dwulicowość i egoizm ludzi. Otacza się więc jedynie szczerymi i pozytywnymi osobami, które pomagają jej się zrelaksować. Humor poprawia sobie również muzyką, gorącą kąpielą i lodami o smaku kokosowym lub karmelowym.

  Anna Mioduszewska - nauczyciel współorganizujący
   
ElaWm Elżbieta Wieliki - pomoc nauczyciela

psychologm Katarzyna Kocięcka - psycholog
   
 trener korekcyjna

Kamila Mądra - terapeuta SI, fizjoterapeuta

Chodząca empatia. Świetnie rozumie drugiego człowieka i  nigdy nikomu nie odmówi pomocy. Interesuje się psychologią dziecięcą i ogrodnictwem. Chętnie spędza czas na łonie natury z rodziną, ale lubi też pobyć sama ze sobą. Cierpliwość, która ją cechuje, wyćwiczyła już  w dzieciństwie grając w bierki ze swoją babcią. Bardzo ważny jest dla niej szacunek, który okazuje każdemu niezależnie od płci, pozycji społecznej czy pochodzenia i tego samego oczekuje od innych. Denerwuje ją dwulicowość, jednak, gdy przyjdzie jej się z nią zmierzyć, poprawia sobie humor zakupami lub spotkaniem z przyjaciółmi. Relaksuje się też podczas pływania, a głód najchętniej zaspokaja rosołkiem i kotletem schabowym z ziemniaczkami i mizerią. Na bezludną wyspę zabrałaby rodzinę, psa, hamak i zestaw do odtwarzania muzyki. 
 
ZPocalujkoKm

Krzysztof Pocałujko - muzykoterapia

Absolwent edukacji artystycznej w zakresie sztuki muzycznej na specjalnościach: muzyka estradowa oraz edukacja muzyczna szkolna.

Największą satysfakcję sprawia przekazywanie pasji muzycznej młodym osobom oraz motywacja ich do działań muzycznych takich jak śpiew, ruch przy muzyce i gra na instrumentach.

 
 wm

 

Wiktoria Kozak - zajęcia taneczno-rozwojowe

Instruktorka zajęć taneczno-rozwojowych Wingee. Taniec to jej pasja od najmłodszych lat. Posiada wieloletnie doświadczenie w animacji zarówno tych najmłodszych jak i starszych. Na zajęciach Wingee uczy dzieci tańca nowoczesnego w sposób obrazowy. Wingee to wyjątkowy program zajęć taneczno-rozwojowych, który wspiera rozwój dzieci poprzez taniec i zabawę. Jednym z głównych celów zajęć jest rozwijanie motywacji wewnętrznej u dzieci, co pozwala im czerpać satysfakcję z własnych osiągnięć.

 

   
NatGrm 

Natalia Gruszkiewicz - bajkoterapia

Chodząca radość życia. Uśmiech nie znika z jej twarzy, a przy okazji zaraża nim innych. Nikt nie robi tego tak skutecznie jak ona. Jej pierwsze wspomnienia z dzieciństwa to wspólne podróże koleją z tatą, zwieńczone zakupem słynnych zapiekanek na olsztyńskim dworcu. Teraz jednak woli jeść białą czekoladę, zupę pomidorową i sushi. Bardzo lubi kino. Interesuje się kulturą ameryki łacińskiej. Słucha dużo muzyki, a długie spacery pokonuje często tanecznym krokiem. Nic nie jest w stanie wyprowadzić jej z równowagi, a jeśli coś ją zasmuci, poprawia sobie nastrój czytając Harrego Pottera.
Zimą relaksuje się oglądając filmy i popijając gorącą herbatkę. Latem natomiast pija mrożoną kawkę na tarasie z widokiem na jezioro. Na bezludną wyspę zabrałaby scyzoryk i… pół domu.

 

 

Przedszkole Niepubliczne „Śmieszek” pod tą nazwą funkcjonuje od 2008 roku. Jednak doświadczenie dyrekcji w profesjonalnej opiece nad dziećmi sięga roku 2000. Przez te wszystkie lata przedszkole wypracowało sobie świetną opinię w zakresie usług opiekuńczych, wychowawczych i edukacyjnych. Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na opiekę i terapię maluchów ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi, otwieramy oddział terapeutyczny, przeznaczony dla dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego w wieku od 2,5 do 6 lat, z możliwością przedłużenia przy uzyskaniu odroczenia obowiązku szkolnego.

Nasz lokal przy ul. Leyka 7, to kameralna placówka, która idealnie nadaje się do stworzenia kameralnej grupy dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera. Nie wykluczamy również pracy z dziećmi z innymi zaburzeniami w rozwoju. Ograniczenia budowlane nie pozwalają jednak na przyjęcie osób nie poruszających się samodzielnie.

Posiadamy wiedzę, umiejętności, kwalifikacje i kompetencje do tego, aby w optymalny sposób tworzyć i realizować z dziećmi Indywidualne Programy Edukacyjno Terapeutyczne. Oznacza to realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego w sposób dostosowany do możliwości dziecka, z uwzględnieniem jego specyficznych potrzeb.

Oprócz zaleceń wynikających z orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego, regularnie realizujemy również inne różnorodne zajęcia, mające na celu wspieranie rozwoju Państwa dzieci.

Proponujemy m.in.:

  • terapię SI
  • terapię logopedyczną
  • terapię metodą werbotonalną
  • bajkoterapię
  • muzykoterapię
  • dogoterapię
  • hipoterapię
  • gimnastykę korekcyjną
  • socjoterapię
  • terapię w oparciu o metodę „Ruchu rozwijającego” W. Sherborne
  • terapię w oparciu o metodę masażu Shantala
  • i.in.

Dodatkowym atutem naszego przedszkola jest własna kuchnia, co gwarantuje świeże, smaczne posiłki przygotowywane z produktów wysokiej jakości.

 Serdecznie zapraszamy osoby, które potrzebują specjalistycznej pomocy w stymulowaniu rozwoju swoich dzieci. Liczba miejsc jest ograniczona.

 

Wpisowe 200 zł.
Opłata stała: 250.00 zł – płatne do 5-go każdego miesiąca

 

Wyżywienie: 
dieta standardowa - 18 zł dziennie, gdy dziecko jest obecne i 7 zł dziennie, gdy jest nieobecne;
dieta niestandardowa – cena ustalana indywidualnie.

Istnieje możliwość przynoszenia własnego jedzenia.

Opłaty za wyżywienie dokonuje się na koniec miesiąca po rozliczeniu obecności dziecka.

Przy dietach niestandardowych zgłoszeń należy dokonywać najpóźniej do godziny 8.00 w dniu poprzedzającym nieobecność.

OPŁATĘ STAŁĄ NALEŻY WPŁACAĆ NA KONTO:
BANK BPS 08 1930 1611 24110406 8668 0001

OPŁATĘ ZA WYŻYWIENIE NALEŻY WPŁACAĆ NA KONTO:
mBank 32 1140 2004 0000 3102 7796 0998